sommarväder <3

riktigt härligt väder idag..
se sipprar vår och sommarkänslor genom min kropp.
längtar efter allt som har med sommaren och göra.
med andra ord jobb.. haha
nej jag längtar efter de där
galet sena kvällarna med grillning, massa snack med fina vänner..
sol och bad, kubbspelande, ölande framför en mysig brasa på vackra ställen,
utflykter, att bara får vara, att bada med hundarna, åka iväg,
dagsutflykt med mosters stjärnor osv!

sommaren 2012 du är välkommen NU! :-)

Bjuder på lite bilder från sommaren 2011 ;)
för förutom att jag jobbade sjukt mkt så hann jag även med en massa roligheter ;)

Rocken 2011


Årliga Tysklandsresan ;) haha!


Firat Johannas födelsedag (20 årsdag.)



Myst med alla mina 4 fina djur


Badat med hundarna <3


Badat med syster och barnen <3


mer bilder följer sedan..
måste rusa nu! :p
over and out,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback