länge sen

länge sen jag skrev nu..
inte mkt som har hänt på sistone fast ändå så jääkla mkt.
Får väl bli bättre på att blogga och hålla er underrättade ;)
ni kan få en liten uppdatering nu iaf
 
Sandy går här hemma o skriker o skriker, verkar som att hon börjat löpa igen..
så hon blev kanske inte med kattungar när hon var på rymmen?
det återstår att se.. vecka 29 ska dem komma om hon inte är skendräktig!
Vi får väl se hur det blir med den saken..
 
sommarjobbet har börjat o nästa vecka jobbar jag alla dagar utom fredagen.. puuh!
 
i fredags på midsommarafton tog vi det ganska lugnt,
blev grillande här hemma med min fina familj
mamma, pappa, syster, Isac Jesper och så Lolo var här..
sen kom Johan och Wiggo också och gjorde oss sällskap till midsommarmiddagen.
nubbe till maten var det med några som tog.
är de midsommar så är de! :P
mysig midsommarafton. jordgubbar o mjölk som efterätt.
skipbo spelande och chips!
mysig kväll.
tack snälla ni för ni gjorde vår afton så bra :)
 
idag har vi bara tagit en riktig slappedag, ha inte gjort många knop alls.
inte ens gjort oos iordning än..ligger på soffan med täcka, kudde och titta på film.
en riktig mysdag <3

kan behövas o slappa för det är en riktig arbetsvecka som väntar nu..
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag! puuh!
 
nu ska jag krypa ner under täcket igen och krypa nära min fina Jeppe och bara myysa!
så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback