sådärja..

sådärja. nu är uppsatsen inskickad och det känns ganska bra.
så hoppas jag fått med allt och att jag fixar det! :-)

helgen har vart kanoners. i fredags hjälpte vi andy at flytta till sin mysiga lägenhet.
i lördags skulle jag ut och gå med emma..
det första jag gör när vi ska börja promenaden är att ramlar..
stupar rakt fram, slår i handflatorna och knät.
så nu sitter man hr med småsår i händerna och ett blått o uppskrapat knä!
hmm..blir man trött eller? haha!
Men vad gjorde det, promenaden fortsatte..
på kvällen blev det att inviga mina plankor snälla mamma införskaffat till mig i ullared.
så plankstek it is. med andy o jeppe.
och så filmkväll på det med fina vänner <3
söndagen bjöd på mys, sömn, plugg!
Underbara helg!

Nästa helg kommer bli minst lika bra det känner jag på mig.! :-)


underbart gott med plankstek. Mitt mästerverk jag gjorde i lördags. MUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback