bättre humör?

om jag är på bättre humör sen sist jag skrev, oh ja, iaf NU! :P
i denna skrivande stund.
jag och jeppe har vart lediga tillsammans idag.
vi har vart hos isac på både lunch och fika,
vi har fixat o donat och nu äntligen börjar det hända saker,
när allt är klart ska det blir så roligt.
så nu håller vi tummarna på att det blir klart inom snarast :P wehoo!
humöret är på topp.. trots att tröttheten börja komma smygande.

gjorde bara en liten miss, började baka bröd.
jag tänkte inte mig riktigt för, jag menar, jäsning en halv timma nu,
sen baka ut det, sen en halv timma til på jäsning,
sen en haltvimma i ugnen.. hallå, jag ska ju upp tiidgt imon.
jaja.. hoppas brödet blir gott iaf! :P  haha

sen börjar jobb(ig) veckan imorgon.
Lördag: 8-16.30
Söndag: 8-19
Måndag: 20.45-14.00 på tisdag
Onsdag: 09.30-20.30
Torsdag: 8.30-14.00

= 6 dagar = 50 timmar.

sen jäklar i att är jag ledig, fredag lördag och söndag!
SÅ jävla skönt det ska bli!
Bara så att ni vett det :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback