25årsfest!

Jorå.. i lördags var det dags för 25årskalas och fest..
och om det blev fest..! Jag och Jeppe började firandet klockan 13 med familj o släktingar!
och avslutade det vid 04.30 dagen efter :-)
släkten fick dock även engagera sig i att putta loss vår fastkörda bil.
trevligt att se, Svenssonsläktet o Karlssonsläktet kan minsann samarbeta fastän pappa tyckte att han faktiskt kunde själv, bara han fick in den där rätta gungningen. haha!

Ja iaf, efter släktkalaset plockade vi undan, fixade nattens plats att sova på..
bytte om och vips så var klockan sex och dags för nästa firande..
FEST MED VÄNNERNA <3
en helt galen kväll.. folk anlände, käkade,
dags för paketöppning. och älskling fick mycket fina saker och va kanon nöjd :P
festen fortlöpte med lekar, dans och tävlingar!
Jeppe fick lov att slå ner elsa ( en pinjata jag o fie hade finurlat ihop.)
Han utsattes för lekar och andra roligheter..
kvällen fortlöpte, dansen fortlöpte,
minglet fortsatte, chipsen åts upp, daniel däckade,
johan somnade i vår säng så vi fick ta deras,
vid 3 vaknade roliga daniel igen o tog sig en grogga jävel och va på G igen :-)
vissa va mer klantiga än andra o skärde sig när natta maten skulle fram.. :P haha!
andra fick blåmärke och en annan sträckte sig i ljumsken,
ngn klämde sig i takbalken och en annan skurade golvet efter utspilld dricka.
dansen fortsatte in på småtimmarna och morgonkvisten.
Härliga skratt, roliga danser, roliga lekar,
trevligt och roligt sällskap.
Det kallar jag FEEEST minsann! :P
EN HELT UNDERBAR KVÄLL, NATT OCH MORGON! :-)
Festen fortlöpte till vid 5 på morgonen..
så vid 6 var det dags för sängen efter några dåliga skämt jag drog. haha!
står med en pump i handen o pumpa mot mig själv.. kolla på jeppe o säger..
" Kolla jag känner mig ganska uppblåst." haha!
Då kände vi alla att det var dags för John Blund att komma! haha!

På morgonkvisten käkade vi resterna till frukost, och cilla o johan hjälpte oss
med städningen. TACK SÅ MYCKET!

TACK för hjälpen med städningen cilla o johan.
TACK ALLA SOM KOM O GJORDE KVÄLLEN SÅÅ JÄVLA BRA & ROLIG! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback