Myskväll

Igår vart det myskväll hemma hos Isac..
vi skulle spela spel.. spelen låg högst upp på isacs bokhylla

- det där spelet moster, det längst ner i högen.
-åh typiskt. Okej jag tar ner det ;-)
Isac springer ut ur rummet o ställer sig i dörrkarmen
- Varför springer du iväg Isse?
- Jag vill inte vara i rummet när du rasar allt!

Haha,. tack för den tilliten.. det var bara ett spel som åkte i golvet. isacs kommentar till det hela
- Vad var det jag sa moster ? :)

Min syster har lyckats väldigt bra, hon har fått två underbart fina gossar.
Isac är den underbaraste unge som finns.
Wiggo som gör framsteg varja dag som nu mer kan säga enstaka ord och ta sig fram på golvet.
Underbara Isac som är så godhjärtad och snäll! Moster är stolt över dessa goa ungar!
Kommer alltid vara mosters stjärnor, hur gamla de än kommer bli <3
För moster älskar er och är så stolt över er! <3
UNDERBARA!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack för de fina orden! Får tårar i ögonen. Jag älskar grabbarna överallt annat och är så stolt över dem! Skönt att man gjort ngt bra i sitt liv! ;)

2011-02-12 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback