Ida

Underbara Ida!
Ja hon har vart här precis. Jag låg i sängen, frös,
känner mig febrig,
trött och hade precis läst psykiatrin klart..
Kände mig inte alls bra..
Men så kom Ida, underbara ida.
Som jag alltid har så skoj med!
Jag blev genast lite piggare!
Hon var helt upprymd, så glad, det riktigt lyste om henne!
Hon berättade att hon ska åka iväg.. en hel månad, med sin kärlek.
att hon inte vet om hon kommer tillbaka eller om hon får jobb där o bli kvar där.
Jag kunde inte låta bli att le åt och med henne! Jag låg åt henne för hon såg så underbart glad ut
och jag log med henne för jag kände hur glad hon ändå va, trots sin flygrädsla! :-)
Samtidigt som jag känner att jag kommer saknar henne otoligt mkt här hemma
så glädjs jag ändå med henne.
Hur ska vi nu göra Ida när det är dags för fest? Vi får ringa varandra, kosta vad det kosta vill.
dra en snapsvisa över telefonen och skrika skååål! :-)
Höja våra glas tillsammans fastän du är 5 timmar iväg och fira att vi snart ska hälsa på varandra!
Jag kommer mer än gärna och hälsa på er om ni blir kvar där.
Jag tycker att tims förslag lät bra att ni ska hitta en malin och jesper att umgås med där.haha!
Ni får hitta en malino och jippino där nere helt enkelt! ;)
Blir kul att träffa dem sen :P haha!

I really gonna miss ya baaaabe! <3
Vem ska nu stå i garderoben o lura? :P
Vem ska nu försöka vägleda tim till att hitta dig! haha!
Ni kommer få det underbart! :-)
Och än är det ju inte dags för färden. så vi hinner umgås ett tag till,
mej blir du inte av med Ida du fina :-)
I love you!

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Naw!! Vi får allt ta och passa på att festa nu innan vi åker !! Vi har ju bland annat ett sex party att se fram emot !! Love you tooo <3

2011-02-14 @ 20:32:58
Postat av: Malin

Absolut bryyden absolut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback