ääntligen

äntligen är mitt hjärta hemkommet, som jag har saknat jeppe och hans mjuka famn att krypa upp i!
min underbara Jeppe <3
Han kom hem med en STOR gott och blandat-påse till mig, mums!
ikväll blir det att mysa massa framför en bra film och bara vara..
ngt annat varken vill eller orkar jag..
febern håller fortfarande i..
så fort jaag har rört mig, så är febern uppe i 39 graders feber,
hostan är värre, näsan är fortfarande lika täppt.
muntorrhet och törstig heeeela tiden.
igår drack jag över tre liter. men törsten släcks inte :/

idag är jag med väldigt törstig, menmen, dricka dricka dricka :)
vid ett tiden vart Tina här och lämnade papper och alla instuderingsfrågor som jag ska göra nu under veckan.
över 100 frågor.
jag påbörjade det men efter besvarat 5 frågor började jag bli yr och kände mig inte alls bra , så nu tar jag en paus ifrån det!

nu ska jag mysa med Jeppe tills mamma kommer igen för att lämna Ticko,
som hon har haft hela dagen pga att jag inte orkar går ut med stackarn.
Snälla mamma som ställde upp för att passa de lilla odjuret!
Tack så mkt mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback