nu är det mkt..för mkt..

Längtan till turkiet har dött.. jag vet inte..
Jag bokade resan i september för att då visste jag att hajk och aktivittetsdagen vår klass ska hålla i är över.
men självklart har de flyttat på det i just år.
så hajken är när jag åker iväg.. vilket resulterar i att jag missar den.
för då ligger jag på plajjan i turkiet..
vilket då innebär att jag går miste om en väldigt stor del av den kursen och kommer inte få ett godkänt.
vilket gör mig vääldigt ledsen.. så jag och min mentor pratade om det hela och jaa.
jag kommer att isf för att få ett godkännande att ge mig ut på hajk på egen hand med tex en scoutgrupp.
pröva på mitt ledarskap och hajka med en annan grupp,
då får jag mitt godkänt! Och det tänker jag göra..
inte ett dugg lika kul som att spendera hajken med klassen.
vilket jag sååå gärna vill. men nu får det blir såhär.. annars får jag avboka turkiet?
och det vill jag ju inte heller.. faaaan vad jobbigt allt blev nu dåå!
det är ju nu vi har chansen att åka känner jag..
för nästa sommar kommer det troligtvis bli ännu mer jobbande.
och man kommer ju göra allt för att få in fötterna ngnstans så att man kan få ngn tjänst ngnstans.
då är det inte läge att ta ledigt liksom..
men faaaaaan med.


känner sån press på mig själv nu..
så jäävla mkt just nu.. usch!
nehe..göra sej i ordning nu för att gå till biblan och plugga.
skriva en uppsats som ska redovisas imorgon..
härligt att vara tillbaka till skolan igen? njae.. jag vet inte det jaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback