mer timmar till dygnet!!!

ja just nu händer mkt i min vardag,
hade planerat att börja på träningen och röra på mig mer nu..
men icke sanicke. är så mkt annat man ska hitta på när man väl är ledig.
läxorna ska göras, bilen ska tvättas, mat ska lagas, träffa kompisar osv.
men de flesta dagarna går ut på att gå tlll skolan.
kommer hem, gör mat, gör uppgifter eller de där måstena,
som städa, plugga, diska o sen är det dags för läggdags igen..
man hinner ju inte.
Ngn mer än jag som tycker att ett dygn borde vara mer än 24 timmar?
tiden räcker inte till helt enkelt.

nej jag måste ta tag i träningen, försöka hitta tid..
men inte lätt minsann..
nu blir det strax sängen och läsa i psykologi-boken.
har ca 30-35 sidor till att läsa till torsdag.
sen ska ja sammanställa min bok tills på fredag, då jag ska ha redovisning i ca en halvtimma!
plugg plugg!
får bli träning nästa vecka, då banne mig ska jag på skiten igen!
nu ska flääsket bort!!!
beachen 2011 nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback