träning?

idag var det tänkt att träna på gymmet, men så blev inte fallet..
plugget är viktigast så det fick jag sätta mig direkt med..
läsa igenom ett häfte, svara på frågor, sen hade jag ett kapitel i ungdomspsykologi..
som jag alldeles strax ska lägga mig o läsa det sista på!

det blev inget gym,
men mössa på huvudet, vantar på händerna, jacka på kroppen,
långkalsonger, mysbyxor och en timmes promenad blev av :-)
så lite träning har jag fått.. men imorgon blir det gymmet direkt efter skolan!
sen hem o städa :-) sen får man se vad kvällen har att erbjuda..
kanske myskväll? Kanske party i storstaun malmö o konsert?
Kanske slapp? Kanske tacokväll? det finns många KANSKE.
får helt enkelt se vad som händer imorgon :-) hehe!

nu blir det sängen, med boken i handen..


Godnatt gott folk! <3

ps: klipp inte en blöt hund, det var ingen bra idé. Stackars Ticko.
han är väldigt oproportionerlig nu kan jag säga!
det ena bakbenet är stort och det andra litet,
ena sidan på rumpan har nästan inget hår alls och den andra jätte fluffig!
magen blev kortklippt men det andra är långhårigt.. haha!
Blir nog att klippa till han lite mer imorgon, när han är torr o fin! :-)
så blir han nog snygger igen mitt lilla troll :-)
tur att man lär av sina misstag :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback