lördagsmyys

idag har det vart en riktigt mysig lördag..
dagen började med en runda på stan o köpa klart de sista julklapparna..
med hjärtat! <3
sen hem.. slå in alla klapparna.
göra middag och sen kom isac!
ätit, gjort pepparkakshus, film..
spelat wii, busat i snön, sen gjorde jag o isac pizza som vi åt.
efter det blev de glass med annanas!
och film igen..med massa god saker! :-)

nu ligger killarna i sängen.. se avsnitt av Kalle innan de är dags för att släcka lampan.

jag själv tog en beta runda med min goda vän mie!
Mie är en sån där härlig person.
som alltid funnits i mitt liv. Hon är så jäkla go!
Jag beundrar dig Mie, du är alltid så snäll, ha tålamod och se alltid det bästa i folk.
du är en stark person som både vågat förändra dig själv och inspirerat din omgivning!
Oavsett hur lång tid det tar innan vi hörs av så vet jag att du alltid finns där
och det känns som det var igår vi pratade.
Du ska veta att du betyder väldigt mycket för mig.
och du saknas här hemma i karlshamn. MYCKET! :-)
nu har det blivit länge sen vi sågs igen, men det får vi ändra på!
kanske kan ta en filmkväll nu när jag ha lov,
jag kan ju driva bort o så kör vi en favorti i repris, skräckfilm o sen en tur på kyrkogården?
ses snart Misfis! :-)



Nu ska jag krypa ner i sängen och få lite sömn!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mie

absolut en favorit i repris på kyrkogården :) saknar dig med...de hade vatt mer chill om de inte vatt 6 mil lite svårt o gå kvällsprommisar me de avståndet...men som sagt nyårslöfte :)



2010-12-18 @ 23:54:08
Postat av: malin

absolut. nyårslöfte att vi ska ses oftare :)ja kvällspromenaderna är saknade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback