helgen är över

ännu en gång är helgen över och även julen för detta år!

Jag älskar julen, jag älskar att man känner sig så glad o
harmonisk när man ser hur fint man har det vid julen.
de fina stjärnorna o adventsljusstakarna i fönstrena,
den fina granen som är klädd med både lampor, kulor o glitter,
åh all den goda julmaten, och det trevlig sällskapet.
paketöppningen och den goa julegröten!
och alla förberedelse för julen som pepparkaksbakande,
kola och knäck.
Jag bara ääälskar det.
och nu är denna julen över. ett helt år till nästa!
denna julen börjades hos mamma o pappa för att äta frukost,
sen hem till jespers föräldrar,
och sen så vidare till min morbror för julfirande!
en mkt trevlig julafton med god mat.
fick jätte mycket fint.. nästan för mycket,
man vill ju bara ge igen en massa, köpa eller ge lika
mycket tillbaka..
me jag är mer än supernöööjd :-)

Juldagen spenderades hemma hos oss i lördags.
en trevlig kväll med goa drinkar och trevligt sällskap :)
blev compa o skaka rumpa senare på kvällen.
jag o fie i ett nötskal, vi hittade en sko påväg till compa, trodde vi.
vart ska vi göra med den? jorå, den stoppades ner i fies handväska.
bara det att dagen efter visade det sig att det var min stövel. ;P haha
så där gick fie omkring med en stövel i handväskan resten av kvällen. haha!
oh jaaa, ja hade mina skor på mig. så vet i tusan hur min stövel hamnat där? haha!
det är ett mysterium fortfarande! :-)
men roligt var det,

igår kändes det verkligen att man levde efter de svartvinbärsvinet som dracks upp:P haha!
slappardag med hjärtat.. och även en tur på stan hanns med och helgen är numer över..

så jag tackar för denna jul och denna helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback