måndag och ny vecka..

jaha..då var denna helgen över med..
såhär såg min helg ut:


igår var det dags för ett kyrkligt besök..
det kyrkliga är ju annars inte min grej.. och
präst är ju inte mitt framtidsyrke direkt :p
men det gick bra, lilla oliwer skrek bara lite grann..
sen blev det trevlig samling nere i lokalen vid kyrkan,
med mat och fika!
självklart var man tvungen att hålla lillen oxå.
så söt så var han! :-)

fredags:
Blev det konditionsträning på gymmet med elin. vi körde ett ganska hårt pass :p hehe!
sen  stack man hem, gjorde lite mat, kycklingsallad...
klockan blev fyra och älskling dök upp.. så då blev det promenad ut till posten..
för att hämta älskos körkort *stolt*
vi gick lite längre promenad, så vi var ute och vandrade i 1 ½ timme :P
sköönt. sen tog vi det lugnt och myste framför film :-)


imed vi skulle upp ganska tidigt på söndagen på dop.
tog vi det relativt lugnt i lördags.. vi var även på barnkalas :D
men hade en ku lördag ändå trots att vi tog de lugnt :p
:-) elinstumpan dök upp oxå, trevligt trevligt!


idag har jag redan ringt lite samtal!
ska fixa frukost, käka den och sen plugga! :-)
blir nog promenad sen med.. behöver röra på mej.
tänkte träna idag med elin. men hon hade blitt förkyld och jag har ont i halsen.
så får blir promenad istället kanske med min mp3 ;)

Nej nu är det frukosttime :p


Over and out...

Kommentarer
Postat av: jessica

Kul att ni kom, och tusen tack för presenterna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback