systempåse på huvudet? :O

japp jag sitter med en syssepåse på skallen..
håller på o färga håret..
så nu väntar jag bara på att klockan tickar på.. så jag kan tvätta bort färgen :-)
kan ju hoppas de blir bra.
Jeppsson bangade i sista minuten, han vågade inte färga de ;-) haha
så jag fick göra det själv :P

imorgon verka alla upptagna..
J ska se på melodifestivalen med s
L ska va med R
E är utomlands med J osv osv..

så för mig blir de party.. J följer kanske med.. :-) niiiice!
om jag ska dit... annars blir det nog en lugn lördag..det kan med va mysigt :-)
sitta här i min ensamhet om jag inte ska på fest,
de kan faktiskt va skönt de med ibland.. :P hehe!
men lutar mest åt fest faktiskt! ska bli niiiice, och självklart blir det utgång med :P
så blir paaarty imorgon, i asarum :-) ska bli kul faktiskt, för då får jag träffa min fisan igen <3
min efterlängtade fisan  <3  , va evigheter sen vi sågs :(


snart dags att tvätta bort färgen..
jo på tostarpsskolan har de gått bra idag,
de va sista dagen idag jag va där som jag vet nu iaf..
men man vet aldrig, de ringer kanske in en igen ;-)
ganska mysig liten skola faktiskt..
min första tanke när jag såg skolan va '' va e detta för skola?'' den såg så liten ut..
men tänk själv, en söt liten skola på landet,
 med massa yta att leka och springa på!
mysigt värre :-) det är bra för barnen!
Idag va de en liten kille som frågade mej om jag va en amatör? haha..
undra vad han menade med de egentligen! hmm..

nej nu är de dags att tvätta bort färgen!
Tjiiiing! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback