tiden går fort..

helgen har gått fort som tusan :S som vanligt :/
igår vart vi på rockis igen :P hehe.
det blev samma gäng som igår :P
dock va de en aning kallt så vi drog till k-stad :-) hehe!
käkade på max, sen skulle vi gå ut..
men så blev inte fallet.. utan vi körde hem igen..
jockes smarta kommentar på max:
jag gillar inte lökringar, det smakar typ..ähm.. lök?

haha.. konstigt jocke! :P klockren!
andy va lika pinkignödig denna kväll..
så buskarna blev fyllda även denna kväll :P haha!

somnade som en stock i bilen när vi körde hem.. :P o lika bra när vi kom hem..

imorgon börjar en ny arbetsvecka.. 7.00-14.30 varje dag!
och även motionsveckan...
så imorgon är de jag som stiger upp vid 5 för en runda!
ska försöka få i mig iaf en halv kopp kaffe, fy tusan..få se hur de går..
önska mej lycka till..
nästa helg är redan planerad..jag o jeppe ska iaf tillbringa en del av helgen tillsammans..
hitta på något. bara vi två  <3
det är guld värt! :-)


man blir så besviken ibland...
förstårmejintepåendelmänniskoribland!!

Godnatt gott folk! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback