Veckan!

denna veckan som är nu..
nästa vecka vill jag inte ens tänka på.. fullt upp varje dag :S :/
känns ganska hmm..jaa..mkt helt enkelt.. bli stressad bara jag tänker på det..
ska hinna med.. både promenaderna, jobbet, plugget,
pulkåkning, festerna, alla <3 dag, träningen, kompisarna osv osv!
precis som jag nämnde i förra inlägget..menmen.
över till denna veckan nu

Måndag:
jag fick med mej ngra fler på min kvällsrunda..
både johanna mange danne och sofia :-) haha
På kvällningen blev det svriges sämsta bilförare med johanna, mange o danne!

Tisdag:
Passade Isac, blev att bada..
sen mcdonalds med johanna och Isac!
På kvällningen blev det film med johanna, mange o danne!

Onsdag:
Besök på vägga! fick böckerna osv!
Pulkbacken med Jens och sofia!
Visit hemma hos jens..fika och massa snack!
promenad till sandra och umgicks där!

Torsdag:
Plugga ;-)
Städa
morgonpromenad
promenad med emma!
tvtittande hos sandra!

Fredag:
Plugg, städ, bak, promenad ska med hinnas med!
Party! + utgång kanske!

Lördag:
Göra tårtan!
ENSAMKVÄLL MED MIN ÄLSKLING.... johanna :-)
sen kanske vidare på fest ;-)

Söndag:
Jobbar 10-17!


måste tillägga med att..hmm.. 4 olika personer ha sagt att jag e en mkt klok tjej ;-)
så jag tackar o ta emot.
jag kanske inte är så dum ändå..
eller som sofias kommentar..
du är inte så dum som du verka vara ( tror jag det va hon sa.. )

tack fia lilla..det ta jag som en komplimang ;-) haha!
hemskt va jag ta åt mej.. :-) haha! men de ska man göra :-P

natti natti! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback