syster min! o broder min :P haha!

ja vår familj har förökats som jag för 2 inlägg sen så har jag fått en storebror..
det känns bra :P haha!

min syster är ganska klok egentligen..
och hon har fått världens finaste son också..
iaf tills min kommer ;) haha..skojar bara!
Mosters ögonsten och mosters allt! <3
känns skönt att vi inte bråka så mkt  mer söstra min!
som vi gjorde när vi var små. haha! helt galna! :P
det är en sak jag kom o tänka på ikväll!
men å andra sidan så skulle vi nog ha slagit ihjäl varandra nu vid detta laget :P haha!
Och systra min...jag ska fullfölja ditt råd du ha sagt sen jag va liten..
dont worry! :-)
det ska inte upprepas mer ;-)
syskon är alltid bra att ha..
även om man bråkar, slåss o säger saker man inte menar!
så har man alltid en ''vän'' livet ut! eller hur sis? :)
Dålig på att säga det men sis.. vi är ju faktiskt syskon!
och haft ganska så kul ihop. Love you! <3



Alexios min käre broder ;-) hehe
det är alltid lika trevligt att få prata av sej med dej..
och shiiit vad jag skrattade innan..
du får mej alltid på bättre humör.. tack för det! ;-)
men du.. aulanacken? haha.. :P hur går de med historian? hahahahaha!
äsch..nu får vi ge oss! :P

tack mina kära syskon för att ni finns <3


ps: saknar dock min syster Miie! :(
kom hem o lek med mej snart? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det vi som är hel-syskon? Har jag och vår bror och Mie samma mamma eller pappa? Hmm...

2009-02-18 @ 18:37:31
Postat av: Cilla

De va ju jag tidigare...

2009-02-18 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback