paus..

ja nu tar jag en paus från matteplugget..
känner att jag behövde ta tag i saker och ting o har nu skärpt till mej..
och bättre ska det bli..
både med träning och plugg!
Känner mej ganska nyttig idag faktiskt.. sjukt trött med för den delen..
i karlskrona gick det bra...
nu är det bara till att vänta och se.. :-)
sen blev det en tripp inom city med emsan som hängde med mej bort til kallekrona.
och en fika med min älskade Jonna innan vi åkte hem igen..

hamnade bakom en saltbil..
men vi fattade ju inte vad det var för ngt..
-nemen vad konstigt? det måste vara salt dom sprutar ut?
emma - nej men du ser ju att det är vatten...
jag - ja inte rent vatten iaf, kolla fönstret!
på med vindrutstorkarna.. ökade avståndet litegrann.. :P
hmm..vi funderade länge o väl på vad det va för nått..
men det bästa vi kom på va nog att ngt hade gått sönder på den söliga lastbilen :P haha

jag kom hem..
berättade för pappa..
hans kommentar..
-snälla malin. säg att du inte låg så nära den?? och under inte så lång tid?? det är ju saltbilen!!!
jag - men den sprutade ju typ vatten med..
pappa - ja men den sprutar ju ut sånt och salt !
jag - aha..oojdå! :S jag låg ju bakom den ett tag..
pappa - mer än en halv mil?
jag- hmm..ja det tror jag! oops! sorry.. ska inte hända igen..
pappa - äsch det gör inget.. bara hela bilen e full av salt :O men ska ändå tvätta den..
puuuh! malin suckar ut igen.
och emma.. alla fordon som kör sakta o spruta vatten..
DOM SKA VI AKTA OSS FÖR! hahaha!
istället för att knepa o knåpa o försöka komma på vad det är för fel på den! haha!

färden fortsatte mot österslätt!
skulle bli lite afrodans..men den vart inställd.. suck!
så fick bli ett styrkepass istället en timme senare bestämde vi oss för..
men jääklar i att nästa vecka ska vi dit igen.. o hoppas att afron är på G :P haha!

ringde johanna i väntan..
- vart är du?
- oj, jag fastnade vid datorn. Jag kommer nu!
- Johanna, det börjar om tio minuter :P

haha..stress på henne.. men hon kom upp i ganska lagom tid faktiskt :P hehe!
så lite surt att afron va instängd!
ringde henne igen för att meddela detta så hon slapp stressa..
johanna svarar...av misstag :P haha!
det enda jag hör är min goa skiva jag brände till henne spelas på
högsta volym o en johanna som glatt sjunger med! ;-)
låten ändrades till ''om du vill bli min fru..'' sen till mickey :P haha!
ingen mening det där inte.. åhh nej.. det vara bara att lägga på o invänta skrållan :-) hehe!
ett pass senare och vi var helt slut :P
vi missade oxå att detta styrkepass faktiskt va lite längre än alla andra passen :D haha!

hämtade våra saker och sen blev de hemfärd..
pratat med päronen, sen i tele med elin, pluggat matte och nu tog jag en paus från det..
ska strax krypa ner... e mega trött men måste verkligen få lite matte till gjort..
så pluggar väl en halvtimme till..suck! ahh..

Tack för en jättetrevlig dag allihopa :-)

Natti natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback