mörbultad?

jag e en aning mörbultad idag känns de som..
sen boxningspasset igår :P haha..
och johannas alla knuffar :P hahaha, skojar bara!
men ha inte så mkt träningsvärk faktiskt!
dock har jag ont i ljumskarna :S
fick de när vi körde situps! ;-) illa illa!
riktigt jobbigt va det när det sattes i gång :P
menmen.. väldigt kul iaf!

sen bar det av mot asarum o konsum..
köpte massa sallad..
vi senare gjorde hemma hos danne och åt :P
men innan dess hann vi med en solning med :-)
riktigt gött!
men inte så jättemkt brunare! :P
men det kommer väl det med ;-)

Johanna o jag har starka funderingar på att sticka iväg i 9 veckor i sommar..
men..nja..kanske bättre vi skjuter upp det till nästa år..
men jaa..vi får se :P hehe! hade vart jääävligt roligt annars!
menmen..

idag händer inte så mkt...
blir jobb mellan 12- 17.30
sen får man se vad som händer o sker :P
nu ska jag göra mej lite gröt :P

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback