malin kan idag klappa sej själv på huvudet! :-)

denna tisdagen började tidigt :P
ställde klockan på halv sju..
för tänkte vara duktig o hinna med o räkna matte en halvtimme..
men ack, vad fasiken tänkte jag med?
jag stiga upp klockan halv sju? det finns ju bara inte :P haha!
sagt o gjort.. stängde av klockan.. vred på mej o somnade om!
attans med!
men alle kom ihåg att smsa mej när han stack till jobbet! :P hehe!
så vaknade av sms tio i sju..
för bövelen vad seg jag va.. nej o åter nej..de gick bara inte att stiga upp..
låg kvar i sängen till 7.10!
och så tog jag en dusch..längre än jag hade tänkt!
blev en stressig morgon. hahaha!
åt frukost medan jag klädde på mej jackan!
och plockade ihop alla saker medan jag borstade tänderna.
Kom 10 minuter försent till lektionen med..
men ja..bättre sent än aldrig!
så har suttit o räknat matte nu på morgonen i 2 timmar..
så idag kan jag klappa mej själv på huvudet :-)
känner mej duktig :P haha!

kanske borde ta tag i den andra kursen nu med..senare idag iaf!
nu behöver jag vila..helt slut, trött! haha!
ska hämta lilleman om en timme med..
blir nog en massa ståhej idag med han! :P
blir nog väggabadet idag med..
ngn som känner för att plaska runt och busa i lilla bassängen med mej o isse!?
ni får gärna följa med :-)


ikväll måste jag ut och promenera litegrann känner jag allt! :-) sköönt!
minst en halvtimme, timme! :-)

nehe..nu ska jag hänga in lite kläder i garderoben.. :P
sen hämta isse om ett tag, sen lunch hos mormor.. :-)
sen badet eller lekplats eller något liknanade!

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback