helgen..

I fredags var det en mkt lugn kväll för mej o skrållan :P (johanna.)
det blev nykter fredag för oss :P hehe.
vart på party i asarum en stund..
men åkte därifrån efter ett tag..
vi hamnade i olofström hos emil..
mkt trevligt..
blev lite te och bullar innan vi satte oss o spelade buzz! :P hehe!
grymt skoj.. men jag va ju så klart sämst hela tiden :p haha!
o trött som en gås så höll på o somna hela tiden..
víssa av oss somnade juh och satt o sov med öppen mun. haha
det var då dags för oss att gebe oss hemåt kände vi ;o)
blev ooa hela natten och drängarna, ''om du vill bli min fru'' på högsta volym
hela vägen hem..
haha.. halvvägs hem sa jag.. fan jag börja bli hes nu av allt sjungande..
skrållan med ;-) hehe! men vad tusan gjorde det!?
vi gapade på ändå :P haha!
spelade iaf pokerface när vi körde förbi harrys. vi tänkte..
att vi kanske kan locka med oss några ;) haha!
men den planen gick inte så bra! så vi begav oss hemåt..
var hemma igen vid lite över ett..
så en sen men nykter fredag!
Grymt trevlig fredagskväll med skrållan :-)

Igår vankades det party med emma..
och Lizette o nette..
men jag o emma tog för lång tid på oss kände vi,
när vi gjorde oss iordning så vi förfestade själva! ;-) hahaha!
på damtoaletten ;) jo för nog va det damtoalett, för vi fina damer satt ju där :P haha
men vi begav oss ganska snart till soffan o spelade partymusik! wehoo!
sen bar det av mot fest ute ingemansland..
där min kära broder alex befann sej :P
ganska spexat! och mkt folk.. :-) hehe!
åkte tillbaka in till stan igen senare på kvällen.
och vi hamnade på compa!
hade en riktigt rolig kväll..
och kameran är full av egobilder på mej o emsan :P haha!
men emma..jag förstod aldrig de där med att ta kort i dassastolen när man hade pissat? haha!
Lite missöden även denna helg som alltid nu för tiden :S .. att jag aldrig lär mej? hmm..
mne tror jag ha gjort det nu i alla fall :P
en riktigt rolig lördagskväll i alla fall! <3 (och det är väl det viktiga? :P )
jag o emsan röjde gärnet inne på compa! :P

TACK ALLIHOPA FÖR EN SKOJIG KVÄLL! <3

Idag har det blivit jobb! från 12- 17.30!
sen blir det att slappa hemma i sängen tror jag..
eller kanske min broder alex vill se sagan om ringen idag? :P hehe!
snart e månaden slut..
och jag ha bara uppfyllt 2 av mina 3 mål :P hehe!
får se om jag hinner med att uppfylla det tredje med ;-)

nej..nu blir det att¨återgå till arbetet :D
ha det så bra..

puss o kram :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback