gott nytt år.

lika bra att skicka lite sms nu så man vet att de kommer fram.
på nyår är det ju så svårt att nå någon..
så lika bra det kände jag :-) så önskade mina vänner ett gott nytt år :-)

idag har vi haft fullt upp här hemma..
jag o jeppedarling.. <3
vi har dammsugit hela lägenheten och torkat alla golv.
vi har satt upp spegeln med pappas hjälp, vi har handlat,
vi har tvättat, vi har hälsat på cilla o co, vi har lagat mat o ätit,
vi har bakat kladdkaka. fixat lite inför nyårsmaten osv.
nu är man rejält trött kan jag lova! så nu blir det strax bingen! :-)




min söta elin ringde innan o snackade lite skit <3
uppskattat... :-)
pratade massa om vardagen, skolan, jobb,
oinbjudna folk osv osv osv..

vi kom fram till att hur kan man komma oinbjuden till en fest eller kalas eller liknande.
de e ju så respektlöst.. ( i det sammanhanget vi pratade om var de definitvt de ännu mer.)
hur svårt kan det vara att skicka iväg ett sms o fråga istället..
- är det okej att jag/ vi kommer?  eller , hörde att ni hade kalas/ fest,har ni plats för 2 till?
hur svårt kan de va?
de är kanske inte alltid så uppskattat heller o komma oinbjuden
om man ha planer eller inte kan vara fler :P
vi blev bara irriterade när vi pratade om de,
o även om hur folk kan bete sej egentligen?
så vi gick över till andra samtalsämnen istället :P haha!
som var mkt roligare. skrattade en del ;)
även jesper i bakgrunden skrattade :P
elin i joggingbyxor o sen stövlar på de, du är för söt gumsan! :-)
hoppas vi ses imorgon Jollsy! :)




godnatt och gott nytt år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback