onsdag och halva veckan ha gått..

nu va det länge sen jag skrev här, men de får jag se till att de blir ändring på ;D
Nu e onsdagen kommen o halva veckan har gått kan man väl säga :-)
i måndags åkte jag och älskling till malmö..
en och en halv timma försenade dock kom vi till malmö..
hungriga som några odjur var det vi som satte oss på max o käkade.
i love max :D haha!
men självklart drack vi en chailatte på vägen, älsk gillade de dock inte lika mkt som mej :P haha!
sen gick vi till vårt hem för natten, hotellet :-)
var sådär lagom mysigt..men sällskapet gjorde ju så att det blev mysigt,
för min mysiga jeppe va ju där <3
sen gick vi en sväng på stan..
och bio! :-) sommaren med göran, det va mysigt och filmen va bra!
sen blev det att mysa på hotellet, ducha och byta om..
skulle ut o käka. de började ösregna.. o vi letade restaurang :P hehe!
till slut hittade vi en som passade :P haha! dyngsura och på lagom gott humör!
men när vi väl satte oss ner och tog en varsin öl/cider var allt på topp igen..
för att inte glömma att nämna att vi satt ute under en värmelampa! :-) så det va mysigt!
vi käkade och vandrade sen tillbaka till hotellet igen i regnet..
myste, såg på tv och hade de allmänt bra o mysigt.

tisdagen kom och shopping stod på schemat :-)
vissa handlade mer än andra :D haha. jag hittade typ ingenting.. så tråkigt :/
menmen.. absolut en mysig o trevlig dag.
shopping och massa mat o fikastunder :D haha!
innan vi tog tåget hem till lilla karlshamn igen..

o nu är de onsdag och jag sitter här o glor.. :P haha!
Börjar jobba klockan 15! drygt o börja så mitt på dagen.. man binder ju upp sig..
menmen..de ge pengar iaf. man får väl tänka så!
hade velat åka o bada idag, men inget skoj o göra själv..
och nu hinner jag inte med det ändå.. drygt :P hehe! menmen..

nu blir det dusch och matlagning innan jag dra till jobbet :-)

ha en bra dag!
kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback