tisdag..

Idag är det tisdag.. och jag ska snart cykla till jobbet..
blir jobb idag mellan 7-16.. sen cykla man hem igen..
ska nog umgås med Lizze idag.. och städa på rummet kanske..
det behövs.

Igår va jag på minnestjänst för Martina. va ett helt år sen igår sen hon dog!
Va jättefint, det pratades minnen, roger sjöng o spelade, skrevs i en minnesbok..
senare på kvällen släpptes fina ballonger som lyste..
kvällen va jättefin..och det var bra att vi hade den kvällen tillsammans allihopa..
och mindes martina med skratt men även lite tårar..
Martina är den starkaste person jag ngnsin har träffat..
kommer alltid minnas henne!


nu ska jag klä på mej o cykla till jobbet!
Ha en bra dag mina kära vänner!
Puss och kram!




I miss you already...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback