idag är ingen vanlig dag...

idag är ingen vanlig dag för idag är de malins födelsedag, hurra hurra hurra! :P

hmm..tycker egentligen inte att det är så mkt att fira, att bli ett år äldre..
jag hade gärna stannat på 20..så idag blir jag 20+
det känns väl okej antar jag.. :P hehe!

träningsvärk i magen har jag med.. :S hehe
så jaa elin, jag har gjort min ''läxa'' haha!
ska faktiskt göra den nu på direkten med :-)
sen ska jag nog ut o gå en sväng.. så skönt väder verka de va..
fast å andra sidan..då glömmer jag bort städningen igen :P
usch vad jag hatar att städa på rummet.. blir aldrig fint... suck!
därför man inte orka lägga ner ngn större energi på det men jag får väl försöka det idag..!


vart vaken sen typ halv sex..
jag vet inte riktigt varför, men de ha blitt en vana att vakna ungefär vid den tiden nu ;-)
haha.. undra varför? haha!


Ha en bra dag allihopa, för det ska jag ha :-)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mallan! Ring mig, jag har tappat bort din telefon nummer. SÅ RING MIG OMEDELBART! =D och världens största grattis!!

2009-04-17 @ 21:38:37
Postat av: Sofie

// Foffsan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback