dagen idag..

dagen idag är fullspäckad! :P hehe!

ska hinna med massvis.. känns både kul men ändå lite stressigt..
banken, arbetsförmedlingen, polisen, systemet, audiovideo,
kreativum o få papper utskrivna, handla, laga mat, städa , posta brev och ut o gå minst en timme!
(om jag hinner,orka ta konktakt med min gamla lärare med! hmm..och de två andra, hehe!)

Jag hoppas jag hinner få allt gjort idag så jag kan stryka allt när denna dagen e slut :P hehe!
klockan är ju bara barnet.. och jag lär somna fort ikväll om allt blir gjort :P haha!
fast inte så gott..då jag ska sova själv..snuft! haha!
men så är livet! guuuush, va trött jag är redan nu! hehe. men så är det när man vaknar tidigt!
men desto mer hinner man me med dagen och få saker gjorda! :P

Snart blir det lunch, efter lunchen är det jag som tar bilen och kör mina ärenden och få dom gjorda :P hehe!
så är det med den saken! :P

Ha en bra dag allahopa.. skriver mer ikväll!
Puss och kram!


Tycker om dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback