seaquarium :-)

ewa: Jadu..min engelska gjorde succe :D o jag förstod vartenda ord.. hmm, träning? nädu..nu e de jag som kan satsa på att bli engelskalärare eftre denna resan ;-) haha. men nää..inget jag vill :D
bruuuna? njae..snarare röda :P Knallröd på kinderna hur mkt solkräm jag än tar på, aj aj! :P
o så ser jag ut som pippi långstrump, har fått massa fräknar! :-) usch!

Mamma: Jajamensan..jag fick bada med delfinerna, såå häftigt.. har kort på när jag matar dom, kramar, pussar på dom :D häftigt va? :D

ja..så hela dagen har spenderats på seeaqurium :-) mega roligt :) sett späckhuggare, delfiner, sjölejon osv! o så en MASSA ödlor som springer längs fötterna på en och leguaner.. så häfigt! :)
efter späckhuggarshowen som va den sista showen så begav vi oss hemåt :-) vi käkade 3 rättersmiddag på ett fint o mysigt ställe, med jättetrevlig personal :-)
gött va? hehe..

nu är klockan 20.30.. o vi ska ta ett dopp i poolen, duscha o kasta oss framför tvn eller poolen med en varsin iskall öl el. cider i näven :D

ha de så bra! o hoppas allt e bra med er där hemma och att alla djur sköter sej :-)

puss o kram delfinaren :D hehe!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

vadå röda??? min lille chrille är välan inte röd? han tar efter sin mamma - pepparkakan:). underbart att höra att det blev en lyckad dag ser fram emot alla bilder på er.Nu får du allt hålla dina språk kunskaper levande genom att prata med Brian när ni kommer hem!!!! ozzy o aston hälsar till er. kram

2008-09-16 @ 12:22:51
Postat av: Cilla

Avundsjuk? Jag? Naäää inte alls. Vad e Miami, delfiner, sol och bad mot Skägget, badkaret och min egna lilla delfin- Isac? INGET! Inget säger jag bara! :-) Btw, kul att de blev en lyckad dag! :-P

2008-09-16 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback