coyote ugly

jaa, den fimen sitter jag o glo på nu.







den är bra :-)
ganska så pigg men ändå trött.. hehe
konstigt känsla.. mår illa!
jag o älskling köpte thaimat o åt såhär på söndagskvällen. mysigt värre :-)

har jobbat hela helgen med för att elin vart sjuk!
Men det är lugnt. man får ju ställa upp för varandra och dessutom blir de lite extra pengar :p hehe.
Men hade velat o behövt va ledig idag, men jennie ville inte jobba...
så jag fick jobba varken sej jag ville elller inte! vare sej jag orkade eller inte..
då det bara är hon o jag som kan med att öppna o stänga!
menmen..så är fallet!

o nu sitter man bara o slappa framför filmen..
vart o handlat lite middagsmat tills imon med..så imorgon blir det lasagne till middag!
Muuuuuuuuuuums!!
ska bli så gott :)

ha de finemang!!
skriver kanske mer imogron? eller ikväll!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback