va trött jag blir..

idag är en sånhär dag när man e trött o sleten fastän man inte gjort ngt alls speciellt..
kanske är därför man bli så trött? hehe
mamma kom iaf in o väckte mej klockan 12
- malin, ligger du o sover än? ska du inte gå upp snart, vi ska äta lunch strax, ska du ha? :P

det tog ett litet tag innan malin orkade att pallra sej upp ur sängen :P hehe!
men upp kom hon..
åt lite lunch med mormor och mamma!
skulle fixa lite med datorn till..men den startar inte. snyft!
egentligen hade jag tänkt gå in till stan idag,
kanske prova den där klänningen som va så fin, och hitta mej en mössa..
men än ha jag inte hittat ngn ork till det :P
senare idag blir det att simma med Elin-babe :D
ska bli trevligt..

för övrigt idag händer inte alls mkt..
kanske rensa tvhyllan? om jag finner ngn ork till det..
annars händer inte så mkt skoj idag..
städ och bad..

ha en bra dag!

Puss och kram!





jag blir så trött på människor som resunera som..
på så konstiga sätt! nästan irriterad
jag må dåligt, de e synd om mej..
ingen hör av sej..
de krävs mer än 1 att bygga en vänskap!
det krävs mer än så!
Det är väl många som mår dåligt.
och har vart med om mycket..
men man kan inte sitta hemma o vänta på samtal el sms.
man måste höra av sej själv!
annars lär aldrig ngt hända..
o då får man skylla sej själv..







sistachansennuattgemejallasvarjagvillha!

Kommentarer
Postat av: Spirre

Jag älskar dig, duger de svaret?

2008-11-25 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback