Träning, pakt + att familjen karlsson ha blitt modern ;P

jahapp..då kom man hem från badet nu..
hungrig som ett svin..
hade inte tänkt att äta själv..
men det blev så.. o det va rätt val!

påväg till simningen träffade jag på en cowboy :P
assåa han cyklade framför mej.. SAKTA!
o stressad som jag va cyklade jag ifatt han hela tiden men kom inte förbi.
sen cyklade vi bägge över samma övergångsställ.. o då jäklar spann han på..
o de va då tävlingsinstinkten tog över på mej. haha!
så jag racade ifatt han..o förbi han..de va en tuff match haha!
så efter ngn minut cyklade han om mej o gjorde värsta minen.
o då jääklar..

mina tankar: nej nu jävlar bettan cykla vi ifrån han..

jadå, jag drog ifrån han o ansåg att jag vann hela racet..
va fan kan ju inte låta en cowboy vinna över mej o bettan :P

simning gick bra..jag o elin på bredd o en massa skiiitsnack! <3
supertrevligt!
jag va tvungen o stanna en gång i simningen..
 så såg jag förvånat på elin
- elin..jissunam va hård min mage e.. haha! den tränar juh! HAHAHAHA

siminingen fortsatte.. nästa filosofi jag kom på var..
varför går det mkt fortare att simma på rygg än på mage?
är det ngn som har ett bra svar på det?
det har jag nog undrat länge..

hmm..ja simningen fortsatte..
och rätt som det var skulle pensisarna ha vattengympa :P
som jag sa till elin
 - elin ska vi inte ge gärnet..
- nej det är inget kul, de e samma sak varje år..
så iaktar jag dom o säger
- haha.ojdå..o ändå ha dom inte fått ngn bra form än! hahaha..

en gubbe vänder sej om glo snett.
sorry :P haha! va inte riktigt min mening att övriga skulle höra det ;P haha!

Jag och elin gjorde en pakt..efter ha gjort lite magövningar i vattnet :P
Vi ska köra med magtränarn som vi har bägge likadana!
VARJE DAG! (from imorgon.)
och den som inte gör de..måste böta :P haha!
vi ska göra det hela december ut :P
dessutom ska vi frossa i oss en varsin pringelsburk var med :P HAHAHA!
för att de burkarna ska vi ha pengarna i sen :P HAHAH!
om man nu inte sköter sej :P
Jag ska sköta mej minsann... bara jag hittar den ;P
tror den ligger i garderoben :P

cyklade hem..
eller ja uppom dej först o fixade o trixade..
allt blev bara en stor besvikelse..


cyklade hem..
berättade för familjen om cowboyen :P haha!
o de berättade om sina inköp :-)
ja familjen Karlsson har blivit lite modern nu mina vänner..
mor hade skaffat ny mobil, den va snygg! 2 mp kamera i den med
+ att vi hade skaffat en bärbar tele :P
och så även hade pappa införskaffat sej en digitalkamera!
snacka om att jag blev som ett barn igen. en kamera, en ny leksak..
dock inte min..men jag får la lära far litegrann :D

ja det var väl allt för tillfället..
sitter här med ryggvärk och en ngt mer tränad mage :P
imorgon blir det nog en joggingtur.. :P
får nog ställa klockan annars lär de aldrig inträffa :P


Ha en bra kväll!
House ikväll :D

Puss och kram

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Spirre

Jaa du som gick anklaga för fan inte mig.. blir så jävla trött..



Värst va dom handlat loss :D

2008-11-25 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback