ta en paus..

nej nu tar jag en paus i städandet.. Har städat sen klockan 11 idag..
men det är fortf. lika stökigt ;) haha!
kastat 2 sop-påsar fulla med saker, gjort iordning fotoalbumen, satt ut årtal på dom o satt dem i ordning ;-)
ambisiöst? :P
o så ha jag gjort de fint i det skåpet,
rensat under sängen! nu har jag bara tvhyllan,
''byrån'' med stereon på och 2 lådar att rensa ut,
sen städa upp på golvet!

men min rygg värker.. så orkar inte mer nu, måste ta en paus..
kanske man borde passa på att ta en dusch eller nått..
för iordning har jag då inte gjort mej :P hehe!
Jag ha inte ens ätit ngt idag kom jag på nu :P
jag har vart så inne i städandet :-) mohaha!

hmm.. jajamensan...det var allt för tillfället :)

ha en bra dag allihopa! :-)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Spirre

värst va du städar hemma.. synd du inte kunde göra de här :)

2008-11-20 @ 14:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback