Söndagsmys! :)

ja..nu får jag böra om med detta inlägg, skrev ett mega långt igår,
i oro och väntan på samtalet från elin att hon hade kommit hem säkert :)

efter en festande helg behövdes verkligen en myssöndag med älskade elin..
men planerna ändrades ;) inte bara en gång utan flera ggr :P

planerna från början va käka sushi, slappa, se en och en annan film kanske...
men så var sushistället stängt, suck! vi blev gaaanska sura. haha!

så då blev planerna ändrade ...
så tänkte vi åka till bromölla eller liknande för att se om de fanns sushi där och sen gå på bio..
men då gick bara den filmen vi ville se i karlskrona och vi kände att det inte va en så god idé att en trött,depp malin körde efter en arbetsdag dit i halkan o mörkret, och elin ville va hemma i vettig tid..
så då blev planerna ändrade ännu en gång.. de skulle bli ''operation omvandling av mej!'' haha.
färga håret osv!
men klockan tickade på innan jag hörde av mej till elin, och när jag va på väg hem från spirre så ringde mamma o påminde mej om reklamen.. suck o åter suck!

klockan tickade på.. o jag hade mkt på schemat nu..
förklarade för elin..
men hon tyckte inte att det va ngra problem o ville gärna ses!
snäll som hon är.. står  hon här efter ett tag, tog mopeden till mig!
jissunam! Elin du är bäst!
fick hjälp med både de ena och det andra!
En underbar vän!
känns skönt att vi blitt så bra vänner.
vi vet direkt när de är ngt som är fel med den andra..
och då blir vi antingen helt tysta för en stund eller pratar vi om det!
Elin, du är bäst! tack för en mysig kväll, trots att vi inte gjorde så mkt och jag inte va så roligt sällskap!
huhu, men roligast va nog när du rev ner alla mina hyllor i byrån. hehe.
där fick man sej ett got skratt!

klockan tickade på och det blev för sent för omvandlingen :P haha!
så det blev mest att vi satt och pratade, tittade på kort, umgicks! o självklart en yatzyrunda med :P
eli vann dock, trots att jag fick yatzy! hehe!


så jaa..sushikvällen förvandlades helt enkelt till en slappakväll som ändå blev ganska så lyckad!
en sånhär kväll behövdes minsann :)
Nu är sushi och omvandlingsplanerna framskjuta till senare i veckan.. :P
får ser hur de blir med de hehe!

satt här orolig igår  o hoppades hon hade kommit hem säkert!
erbjöd skjuts men nejdå, envis som hon är ska hon ta moppen! i denna kyla o halka som de va igår,
men samtalet kom så småningom och hon va hemkommern..
skönt att höra :)
sen blev det till att kasta sej i sängen.. inte för att jag sovit så mkt..men ändå.. hehe!


Ha det så bra!
Kramar






varför känns allt så jobbigt? :S

Kommentarer
Postat av: Spirre

Vilken dag :) låter som massa skoj dock.. puss

2008-11-03 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback