Idag är ingen bra dag..

idag är verkligen ingen bra dag..

jag  vaknade vid 8 av pappa va uppe..
gick la mej o sov..
vaknade vid 9 då va båda päronen uppe..
o jag stod bara o glodde på pappa som letade efter en skiva, mamma satt vid köksbrodet o åt frukost.
mitt huvud gick från pappa till mamma.. till pappa till mamma..
helt förvirrad va jag,
mammas kommentar - malin, går du o lägg dej en stund till!
haha. jaomen..de gjorde jag..
o lyckades äntligen somna om..
sen när jag precis somnat om.
så kom cilla o väckte mej o frågade om jag hade ngra skivor...
så då fick hon ju in här o ta det..
o en skiiitsur trött yrvaken malin låg kvar i sängen!!
somnade om.. mobilen vibrerade vid elva!
o då vaknade jag o sen somnade jag halvt om igen när mamma kom in vid halv tolv, tolv..
så då gav jag upp och gick upp :P hehe!

de konstiga är att jag verkligen lyckats somna om varje gång.. brukar aldrig kunna somna om :S
märkligt!

så förkylningen håller fortfarande i sej!
men jag känner inte mej så febrig idag. skönt :)
i alla fall inte än så länge! :-)

pratat med telenor idag med.. faan vad sur jag är!
vi kom inte fram till ngt vettigt förutom att jag kommer få lite avdrag på nästa faktura..
suuur som ättika är jag!
näste vecka ska jag lämna in min mobil igen.. sååå jääävla sur!
eller gör jag det imorgon.. får se!


ja idag verkar inte så mkt mer att hända..
ngn som vill hitta på ngt.
kanske mysa framför en film eller nått ikväll?
eller spela basket? haha. jag e sjukt sugen på det :P grrr!
haha! fastän jag inte mår helt okej.
så idag är ingen bra dag..
mår inte så bra juh, men vad sjutton..
tankarna snurrar.

skriver kanske mer senare..
de tror jag nog att jag gör..
om jag känner mej själv rätt :P haha!

Puss och kram..

ha en bra dag!




minatankarsnurrarruntdäruppe.ingetbraingetkul!






I am a dreamer and when i wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback