Garderobsrensning, städ och fika paus! ;)

Ja..då har man vart duktig idag igen..som sagt garderoben är färdigrensad, har städat litegrann idag med..
satt in alla foton i album. lagt in alla skivor i väskor osv!
Plockat iordning på datorbordet + byrån..
det börja bli riktigt fint här nu :) hehe!

Sen ringde Johanna och sofia som meddelade att de stod utanför o ville hitta på nått..
hmm..alltid lika stort äventyr att åka rallybil med johanna :P haha
Självklart var jag på.. sprang ut o vad får man se..
Johanna har med sej Dessan, en sån liten parvel jag ska köpa sen :)
nemen guuuh! va söt hon var

;)                              jag och sötingen :)



Blev att köra hem lilla parveln för hon va hungrig ;) hehe!
Johannas rallybil va kanon att åka i :P hehe..
Lät lite mkt pga vinterdäcken satt på men de e ju lugnan :)
musiken överröstade de ;) haha!
johannas kommentar till de hela med vinterdäck..
- asså de e därför jag slira så mkt. haha!

Om hon slirade :P haha! som sagt, alltid ett äventyr o ut o åka med johanna..
Blev en sväng på stan innan vi slog hos ner på hamrins för en fika :)
mkt trevligt tjejer.. ngt vi får göra om snart!

Och nu är man på plats här hemma igen.. fundera om jag har ork kvar att ta tag i städet igen? hmm..hehe!

Vad har ni andra gjort idag? :)

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Spirre

Varit med dig :) Yeeee mee like!

2008-11-06 @ 00:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback