Dryg daag!

ja..riktigt dryg dag!
trodde de skulle komma askalas mkt folk idag..
men ickesanicke..
såhär står man med massa grejer man stressat för att hinna med, haha!
ménmen.. trött o sleten? ja så känner jag mej idag..? hmm..

ikväll verkar det som det vankas partaj..
o det kan ju bli trevligt..
men en annan ska nog va nykter o komma anständig till jobbet dagen efter istället ;-) hehe..
eller blir det ngra cider? ;) hehe!
får se vad jag känner för och vad kvällen har att erbjuda :-)
det är ju trots allt halloween..
vem vet, jag kommer kanske o knacka på hemma hos ngn,utklädd till en häxa?
hmm.. fresten..då kommer jag som jag är...! haha!
behövs ingen kostym till det inte..


ha en bra dag!
jag skriver säkert mer senare i afton :P

Kraaaamar i massvis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback