city :P

nu har man vart en sväng på city med johanna -darling :P
hon satt här ute i sin nya mössa o väntade i Zigge när jag kom ut.
så söt så :)

stan va mkt trevligt.. o johanna, du va jättesöt i din nya look :P
kan bli hur fräsigt som helst när man styla till det lite extra! :)
wehoo!

ikväll? ja, då får man se vad som händer :p
imorgon? då blir det till att fira mormor.. sen får man se..
johanna, sandra och sofia hade tydligen snackat om utgång?
det kan ju va trevligt..såhär på min vita helg??? :P haha!
äsch..en flaska vin ha ingen dött av ;o) mohaha!
njae...får se vad som händer o sker!

Till mormor blev det iaf ett presentkort inhandlat, jag vet, laaamt!
tråkigt att ge bort med för den delen..
men idag va inte min fantasi på topp så att säga!

hmm..vad ska man hitta på nu då? kanske kasta sej i sängen, se en film..?
och låta sej själv slappna av lite?
det hade inte vart ngn dum idé :P

jag har börjat känna av stressen.. av julen..
julen är mysig sååå jäkla mysig.. men allt som ska göras innan?
alla julklappar som ska handlas, all förberedelse osv..det är kul..men njae..
som vanligt är malin karlsson alltid ute i sista minuten..
o så bli allt jobbigt o stressigt istället!
i år ska jag börja i tid!! Jag ha skrivit en lista nu vilka man ska köpa julklappar till.
nu är det bara att hoppas på att fantasi-verksamheten där uppe i hjärnan börja arbeta lite med ;D hehe!
när lönen kommer..då ska jag försöka ut o shoppa lite..
men roligast hade vart att åka till ullared :P haha!
men då hade de nog inte bkitt så mkt julklappar ändå..
för då hade de blitt massa shopping till mej själv :p mohaha!


NGN SOM KÄNNER SEJ MANAD ATT ÅKA TILL ULLARED? :P



pyss och kram








besviken...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja ullared hade varit kul :-)

2008-11-21 @ 17:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback