tiden tickar på..

tiden tickar på och det är nu 1 maj..
helt sjukt vad tiden går,,
cilla o isac har nu åkt hem..
hennes introduktionsdagar är nu över..
men de kommer nog hem till midsommar igen :)
skojigt!

själv flyter dagarna på.. på jobbet..
jobbat måndagkväll, tisdagskväll, ledig igår..
så igår blev det grillning o sen ferre ;) hehe
efter ett tag på ferren blev de mcdonkan ;P haha.
sen en stdastur med bilen. raggarrunda med andra ord ;o)
sen hem o nana kudden...

upp imorse o fick skjuts till jobbet.. så jobbade mellan 11- 16!
åkte vidare till mamma ewa på middag där vi stannde rätt länge.
sen for jag hem till mor o far o bytte på blirre.. klippte även hans krokiga klor :P
o nu sitter jag i älsklings trappa med hans dator medan han torka golvet ;) haha
för jag va duktig att dammsuga ;o)
o ozzy e ju rädd för dammsugarn. haha. såälsko va på promenad med han o swen blev sittandes i tarppan :P
så jaa..nu e de min tur att sitta här med min onda rygg :'( hehe

såå jaa..de flyter på..
jobbar imon med, 11-16
lör. 11-16
sön 11-16
mån 9-ca 13
tis 9- ca 13

sen vet jag inte mer än sålänge :P hihi..
men så ser de ut.. ha de finast!
puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback