kontakt annons?! :P haha!

detta med kontaktannonser har blivit en aning vanligt i vårt pumgäng :P
ja för vi är pumor hela gänget..
Jag , sandra, sofia och Johanna :D grrr!
graaaaw :D hhe

men jag måste nog göra ett tillägg här..
sofia ha gjort en fin fin kontaktannons åt mej och lagt ut på sin blogg ;-) haha!
men sofia.. jag tkr nog inte att den stämmer riktigt..

''Jaha vem är då MALIN??
Jo Malin är en underbar Malin på 21 år. Nybliven singel, men det är dock inget hinder. För tillfället delar Malin livet med sin älskade...Kamera=) Allt ska dokumenteras, både på gott och ont=)
Malin söker en MAN, helst utan msn och mobil... som lever långt ute i skogen utan tillgång till Harrys. Alltså ingen som kan förstöra våra kvällar och nätter där! Är du en liten skogsmulle som känner dej manad?? Malin väntar på Svar!

hmm..jaa..vad ska man säga om detta hela? haha!
det känns inte riktigt rätt Sofia! :-) haha!
det va det jag skulle tillägga! :D
jag ska genast börja snickra på en ny annons åt dej ;-) haha!
fast jag tkr nog allt att din annons är bra.. :D
men jag ska nog tänka ut en till er alla ;-)
en lite mer seriös kanske? haha!

såhär lyder sofias annons just nu:
Välbehållen brutta på 23 bast.
Okysst mellan knäna.
Näst intill oskyldig.
Väntar på svar.

Känner du dig manad?



Sofias fina annons, skrivet till/ åt johanna!

Tänkte jag skulle skriva en kontaktannons åt Johanna.
Hon säger att hon inte vill ha något förhållande, men det är klart hon vill.
Jaha vem är Johanna då?? Jo Johanna är en goding på 20 år och just singel, men har en kk.
Söker en med lång och stor snabel, hon är helt fixerad=) om du inte lever upp till hennes krav har hon en Robert som tillfredställer hennes behov.
Johanna är partyglad, blyg ibland, men med lite trallevatten innanför västen så pratar hon på.
Verkar hon intressant???


och så har vi ju bara sandras fina annons kvar att publicera som även sofia har skrivit :P

Jag har lovat Sandra att göra en kontaktannons.
Så här är den!
Fräsch, mörkhårig och alldeles underbar brutta på dryga 20 år, söker en MAN, dock utan Emilskjorta och rosa kofta, gärna mörkhårig. Sandra har blåa ögon och en sängkammarblick som inte går av för hackor. Måste tillägga att hon har en 1.20 säng också, med plats för två. Verkar hon intressant??
Ta chansen såna fina flickor växer inte på träd...


jag ska grubbla på detta tjejer ;-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback