gårdagen..

skrev ju att jag kulle berätta om gårdagen med..

ja gårdagen på jobbet gick kanon bra. :P
men ditfärden e ju en historia för  sej..
jao.. påvägen dit halkade man, slirade man. haha!
fastnade nere vid sjukan..
o jag trampade o trampade..
så tänkte jag...faaan med, har nu kedjan hoppat av igen..
hoppade av cyklen..
kollade ner..
nejdå.. jag stod fast i en lerpöl.. :P
med mina vita skor ;) haha!

men det hindrade inte malin karlsson minsann..
ledde cyklen ur leran o sen upp på den igen..
anlände till jobbet till en stressad mia som begav sej ganska snart..
klockan tickade på.. o tillslut slutade man..!

så då tog man bettan hem igen..
var flera minus ute och rena rama isgatan..
så va som bambi på hal is..
tur att det inte var så många bilar ute o körde :P haha!
anlände hemma vid halv ett tiden :P
gött?!
satt vid datorn en stund innan jag kröp ner i sängen,
fullt utrustad  med både strumpor, pyjamasbyxor, t-shirt o så ett stort täcke..
mysigt värre..om inte annat så blev jag varm efter en stund o ett o annat plagg åkte av, grr! :-)

ja o så vaknade man i morse av att Johanna min daaarling ringde o  väckte mej!
bra jobbat johanna :)

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback