bingolotto ;-)

ja bingolotto-kvällen igår var trevligt..
dock va jag en aning hostig o snorig..
så fick springa o snyta mej var femte minut ugenfär..
sandra undrade om jag behöver ha hjälp inne på toan? grr! haha!

hmm..det blev mys med glögg, pepparkakor, popcorn, mysmys!
Sofia tror att våra byxor dra till sej mysigheter..
jag instämmer..
jag o sandra va som två blodiglar på henne igår..
men sofia, du är en skön kudde ;) haha!
Johanna låg mest o sov..
men jaa.. vår första lugna o mysiga kväll på länge ;) haha!

Binglotto spelades o alla klagade på hur lite dragningar o uttagningar det var..
''det var bättre förr''
haha. ja men de stämmer juh!
ja..man ska inte klaga. för en annan fick bingo ;-) och vann! :-)
jadå så att säga, 100 kr klirrade till :-) o nu är dom mina :D haha
ett nummer ifrån att vinna en c30 med..
hur gött hade inte det vart liksom? hehe!


ahh..nu e jag på bättre humör iaf..
o nu ska jag lyssna på julmusik o få till stämningen litegrann.
för det bli ju faktiskt vad man gör det till, hehe!


ha en bra jul mina små älsklingar där ute! :-)
önskar er alla en GOD JÄÄVLA JUL! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback