även idag är en dag..

även idag är en dag..
vaknade tidigare än väntat.. sådär vid tiden då tuppen gal!
japps...blev genast att försöka somna om efter ha vart uppe o vandrat omkring lite..? ;)
men åhh nej..vid halv åtta tiden blev det hostattack o en sur spirre jämte mej! :P haha!
men han somnade så gott som om igen..men inte enligt honom :P
men jag menar, man snarkar ju inte om man är vaken..eller..? :P hehe!
kunde äntligen somna om.. klockan piper.. blev en aning snoozande o uppstigningen sker vid nio!

ut till cyllen trött som en annan pingvin! cyklade upp till tåget.. o för en gångs skull kom de i tid :o)
åker.. o rätt som det är.. tyckte jag mej se en vit uggla!
jag är helt säker på att jag såg detta naturfenomen... hehe..

på jobbet kommer man i tid..efter ha traskat omkring litegrann o glott på både de ena o de andra! :P
saknas dock 2 knappar på min kocktröja.. så blev genast att ''låna'' knappar från en annans tröja, kan ju inte gå där med halvöppen tröja o visa både de ena o de andra..
jobbet flyter på... en o annan kändis dyker upp.. det är den där klyftan igen med sin grabb.
han den andra stjärnan ;P haha!



dagarna flyter på här.. snart är julen kommen..
jag längtar! mys med julklappar, kalle anka och all god MAAAT! *mums. hmm..glupsk*

Kommentarer
Postat av: Simon

Så det är fler än Marie som har konstigt klädesval på jobbet.. Jag menar.. ..glömma saker sådär =/

2007-11-21 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback