Klantighet!

Igår kväll.. cyklade till honey! mötte mej!

min replik när vi kommer till porten.
- jag hoppas du tog med dej nycklen ( med tanke på att de va låst.)
- det hoppas jag!
- nemen kolla..den är ju lite öppen! säger jag o räcker fram armen med min handväska på. tar fram handen  för att öppna porten. då väskan åker fram o puttar till dörrn, o porten låses sej!
- Kaaaaarlssson!
- oj.. den VA ju faktiskt öppen! haha!

efter lite rotande i fickorna hittade vi en nyckel :o)haha! o vi kommer in! skrattandes!

kommer upp till lägenheten..ska stänga dörrn.. men råkar liksom ha fingret kvar.. så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! en storbölande malin med ett finger i kläm e aldrig kul men en massa klantigt! haha!

det var gårdagens klantigheter! :o) hehe!


Kommentarer
Postat av: S

Haha, de va fan klockrent.. de sista va dock lite illa :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback