ingen äkta svampplockare e utan fästingar!

hehe. i  onsdags begav man sej ut i skogen för o plocka svamp.
o jissunam. jag hittade en massa kantareller :D:P
hur gott som helst! gick där o
hade typ hela tröjan full med kvistar osv,
med andra ord hade jag nästan hela skogen med mej ut igen :P haha!

ja så duschade man i förr igår o upptäckte värsta fästingar som sugit sej fast,
de vill väl äta upp hela mej antar jag!
JÄVLA DJUR! haha.
jaa... så gabbe fick hjälpa mej ta väck dem..
två stycken  vid knät..
o innan idag hade jag värsta lilla bulan där den ena ha suttit! ;o)
Mamma bara.. de måste vi hålla koll på! o så kommer jag med min snabbtänka replik..

Jag - vadå, e du rädd att jag ska få kolera?

Mamma - Malin borelia heter de!!

HAHAHAHAHAHA! tabbe eller vadå? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback