trevlig jag kan va då :D

jaha..då vart man borta hos mormor o käkade middag :P hehe.
o så när man ska gå hem.. hör man ngn ropa bakom sej..
o jag vänder mej om..
- Ursäkta?
O så blir jag helt chokad, varför sa jag ursäkta? haha. jag brukar inte säga så.. typ mer.. va sa du? haha!

aja.. vår konversation fortsatte..

jag             - Ursäkta?
mannen   - vet du var hus 2 ligger?
jag fundera, nämen, de e ju mitt hus! - ja de ligger där borta o pekar!
mannen - jaha. tack!

så går jag igen..o så går ju han självklart efter..

Jag          - ja jag ska med nämligen dit    ( o varför sa jag de då? haha )
mannen  - jaha..okej..

så gick han mej långt upp på hälarna på mej.. o de va tacken de..?? haha.. så skulle ju han oxå helt plötsligt åka hiss.. så där stod man med en helt främmande karl man hade vart snäll o visa vägen för..! o så gick jag in genom dörren o tittade bakom mej då stod han i hissen o glodde på mej när jag gick in! LÄSKIGT! haha..men sen åkte han två våningar till upp! ;o) haha! skönt de! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback