duktig :P

aa..då ha man vart duktig o vart o simmat. gud så duktig o skönt de va efteråt :P hehe!
blidde att vi slog oss ner i soffan o glodde på film.. ''shes the man''
hur många ggr ha jaginte sett den nu? haha. kan den både innan o utan :P haha! Vi va faktiskt duktiga på Väggabadet :P haha

så jag efter vi simmat ett tag..
- kan vi inte leka lite nu..? haha.
jenny o bengan bara
-JO! haha..

så vi for bort till lilla bassängen ;P haha! men de blev inte så mkt lekande där inte. haha. vi la oss på dynorna o snackade istället men de kanske oxå ge träning? haha! aa..de va min plan att vara motionärisk iaf! haha. om de inte hade regnat ute nu så skulle jag gett mej ut på en löparrunda :P haha! ( *tur att man ha ngt o ksylla på, haha. ne men de hade jag fan gjort annars! )

aa..så e de, fick ju skjuts av bengan! ahh. o hon körde faktistkt riktigt bra :D hehe. men de gör väl alla i början? haha.. skojar bara! aa..så e de! ;o)

men aa..åå..lite träningsvärk ha jag ju :P haha. trodde ju inte jag hade ngra magmuskler men jorå..de gömmer sej där inne i fittet ;P HAHAHA! osch!

så tänkte stretcha lite innan jag gå o lägger mej. sen köra lite situps o lite med magtränaren o sen nana kudden.. jag lär ju somna gott..men morgondagen.. Hur kommer den att se ut..? sveda o värk eller..? haha..
aa..de tar på krafterna o bli motionärisk!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback