gull i gull

Det är okej att säga att Ticko är söt,
det är okej att stanna och fråga vilken ras han är
eller berätta vad gullig han är..
som händer varje gång man är ute o går med han,
det är bara kul!
men det är inte okej, att sitta/stå och klappa han när man kommer ut från affären.
eller att bara traska fram till honom o börja klappa han.
man frågar väl först?
i morse när vi var ute och gick så kom det en kvinna,
- åhh vilken söt hund, Varken jag el. Ticko hann blinka innan satt hon ner på huk och gullade honom.
både jag och ticko blev förvånade, fast han blev mer glad än mig iaf ;) haha!
tänk om ticko hade vart en sådan hund som är rädd för främlingar,
som hade bitit för de inkräktar på hans område.
tur att han verkligen INTE är sådan,
men ändå, man frågar väl, vad är det med folk?


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag hade tagit honom och gått och sagt ifrån!

2011-02-03 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback