tisdag

tisdag och är även ledig denna dag
ingen som ringt..

Igår var jag hos doktorn..
pga att jag är så trött jämnt o ständigt, och alla mina förkylningar som jag inte blir av med..
Fick ta prover, sänkan, blodsockret var bra iaf. så skönt det!
Sen fick jag ta prov för att kolla ämnesomsättningen och om jag har brist på nått!
Men det får jag inte svar på än! Får väl vänta några dagar!
tar ca 7- 10 dagar sa dom! så det är bara till att vänta.
Imed att jag har vart så förkyld så länge så är mina slemhinnor svullna i näsan,
och den ena håller på att spricka så nu ska jag smörja med salva i snoken. hehe
men skönt att det är på väg bort nu iaf förkylningen,
hoppas mitt nässpray och salvan kommer göra susen.. :)

för övrigt har jag mest legat på soffan idag.
är grymt trött. inatt var en sån natt då jag hade svårt att somna..
utan låg mest o vred och vände på mej..
så inte mkt sömn. så steg upp vid halv sju!
tänkte lägga mej på soffan o se en film..
men fick inte igång ljudet..
så en sur malin fick glo på dåliga program på tv istället ^^ haha!
men har fått lite plugg gjort iaf idag..
har även vart på ica o handlat potatis, för imorgon ska vi ha potatismos tänkte jag ^^

nehe..nu får man väl se vad man mer ska sysselsätta sig med idag..
behöäver plockas undan,  städas, diskas osv osv.
rolig sysselsättning när man är sjukt trött? svar nej!
men det måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback