fundersam..

jag tycker man kan bli lite ledsen och fundersam ibland..
de som säger att de är ens vän, men som visar det
genom att inte höra av sej eller genom svek!
det är ju ingen vän det inte..!
tur att man förstår det med och kan gå vidare istället för att bara ta en massa skit..

tycker man kan bli lite fundersam ibland..
folk kommer hem o hitta på saker, o man själv ingen aning om att de ens är i karlshamn!
Jag brukar höra av mig om den eller den vill följa med på både de ena och det andra?
men det är slut på sånt nu..
Man bjuder de och frågar med dom som gör detsamma mot en själv!
Man blir också fundersam när man får läsa sig till saker på internet,
att den har gjort slut med den. eller den är gravid osv!
det gör ju en fundersam/ ledsen att få veta såna saker genom internet.
för man är väl bättre vänner än så..?
Litar de så lite på en att de hellre gå ut med det till alla på internet än
att avslöja det för en själv eller sina vänner innan?
jag tog väldigt illa vid mej den gången jag läste de, det gör ju en ledsen!
att man får läsa sig till sånt genom internet, facebook eller bloggar osv.
men det är inget man går o tänker på direkt längre..
det var bara för att jag och en kompis diskuterade såna här saker..

jag och en kompis diskuterade detta häromdagen att folk är ändå så
öppna med allt som har med internet att göra,
men med vänner kanske de inte är lika öppna..
tråkigt!

Jag är glad över de vänner jag har. de som verkligen finns där för en.
de som ringer eller hör av sig ibland o frågar hur det är med en. eller om man ska hitta på nått.
de som man själv alltid ställer upp för och som ställer upp för en tillbaka!
Sen har man olika relationer med vänner o så med.
en del hörs man av me varje dag, vecka och de vänner man bara hörs av med ibland.
men vänner är vänner och vänskap är något man ska vårda om! :-)
Jag har många bra personer runt omkring mig.
och det ska man vara glad för att man har, för en del har ingen alls!
jag har mina:
Vänner, familj, underbar sambo, moster till två underbara sötnosar! <3
Jag är glad att jag har alla er! <3
Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback