söndag och helgen e över..

nu är helgen över..
i fredags blev det shoppingtur med emma i k-stad där 3 nya par skor inhandlades..
jag nöjer mej då tusan aldrig med ett par skor.. :P haha!
förra gången jag va där införskaffade jag ju mej 5 par nya skor... men det va ju så mkt rea då..
och skor kan man faktiskt aldrig få för mkt av :P

elin mötte upp oss i k-stad, sen begav vi oss hemåt efter en trevlig fika på misans jobb !
promenad med emsan o elin..
sen drog jag o elin hem o hade myskväll med chips, loka och naturgodis:P
ångesten löpte senare på och vi tog en nattpromenix :P
pratade o pratade en massa.
konstigt de där egentligen, vi pratar varje kväll i ca en timme :P haha.
men vi ha ändå lika mkt att prata varje gång vi ses :P märkligt! :P
men mkt mkt trevligt!

igår var verkligen en rolig dag :P
vaknade ganska hyfsat jag o elin...vi gick en lång promenad..o införskaffade oss lite frallor..
blev gröt o frallor till frukost.. sen lite stress :P
blev att hopp på cyllen och dra till jobbet kl 12..
jobbade mina timmar..kom hem o gick en lång promenad med ille :)
innan man gick hem duschade o gjorde sej iordning.. hade även lite kvalitetstid med familjen o pizzakäk..
innan det bar av in till stan o party..
en mkt mkt rolig kväll måste jag säga..
jag o lizze röjde massa inne på compa :P haha!
o jag va lagom berusad.. :D o hade koll på alla mina saker.. kors i taket ;)
blev lite efterfest med innan begav sej hemåt..
men trött som jag var somnade jg på soffan på efterfesten ;) haha!
då kände jag att de va dags att gå hem:P

idag har det vart jobb.. helt kaotiskt nu på eftermiddagen då strömmen gick.. men inte bara på krea,
utan även på coop, mcd osv! hehe..
men jag slutade nu vid tre iaf.. så jag vandrade så glatt hemåt :D
o nu hamnade man här.. o gjorde en liten uppdatering...
blir nog att stå lite modell idag :P hahaha. jag och Lizze, så hett så kommer de bli :P haha!
usch..mår fortfarande inte bra.. tung i andningen o täppt i näsan.. :S : (
bli att ringa läkarstationen imorgon :-(
suck! menmen..bättre det o får reda på vad det är + att jag gör allergitestet säkert imorgon med då..

ha en bra dag.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback